Waarom zou ik klant worden bij Plus Projects?

Geschreven door David Paul Doornbos

Die vraag werd mij pas gesteld. Nu zijn er talloze redenen te noemen, maar als je hierover nadenkt dan kom je al snel uit op: Wat zijn dan de onderscheidende elementen van Plus? Om hier een beeld van te krijgen hebben we dit gevraagd aan onze “ervaringsdeskundigen”: onze bestaande klanten.

Want wat maakt het dat je klant bij Plus bent geworden? Dat je tevreden bent met onze dienstverlening en dat je jouw relaties zelfs met plezier naar ons doorverwijst? Je bent dan al klant en onze consultants – de Plussers –  hebben iets heel goeds voor jou gedaan. Zo goed, dat je dit anderen óók gunt. Zo’n aanbeveling doe je niet zomaar!

De ervaring van onze klant

Door te vragen hoe onze klanten werkelijk over ons denken, kunnen we goed op jullie feedback inspelen. En dan blijkt dat het eigenlijk niet gaat om de hoogte van de verkregen subsidie, maar om andere aspecten:

  • Ik sta centraal en de Plusser vindt mijn mening belangrijk, de verkoop van diensten staat niet voorop;
  • Ik ben naar Plus doorverwezen door iemand die ik vertrouw;
  • Ik ben ‘lid van de club’ en dat geeft vertrouwen;
  • Plussers weten complexe vraagstukken tot een heldere aanvraag te maken;
  • Plussers kenmerken zich door een persoonlijke aanpak en zijn zorgvuldig, kritisch en professioneel;
  • Plus Projects denkt mee, zij zetten net die stap extra.

Plussers vragen eerst dóór naar welke ambities en doelen je nastreeft in plaats van direct in de oplossingsmodus te schieten. Op elk moment steunen we je met oplossingen waar je echt iets aan hebt. Dat gaat veel verder dan een enkele subsidieaanvraag: Zo organiseren we projectfinanciering en geven we vorm aan innovatiestrategieën en de implementatie daarvan. We geven maximaal advies en daarmee maken we echt impact!

De personal touch van Plussers

Het voelt goed dat dit enkele elementen zijn in onze dienstverlening wat door jullie gewaardeerd wordt, en dat we je daarom goed kunnen adviseren. De feedback sluit naadloos aan bij onze kernwaarden Gedreven, Energiek, Humorvol, Verbonden, Wendbaar en Weetgierig. Onze Plussers geven hier ieder een personal touch aan. Hierdoor kun je vertrouwen op advies en hulp, ook in die gevallen dat het toch niet lukt en er dingen hersteld moeten worden die minder goed zijn gegaan.

Ik word erg blij van zulke feedback! Plus koppelt een persoonlijke dienstverlening van deskundige consultants aan professioneel advies. Met passie en betrokkenheid zetten we de schouders onder jouw project. Samen zorgen we ervoor dat jij je voor de volle honderd procent kunt focussen en wij helpen het maximale uit jouw project te halen. Maar het mooiste vind ik wel dat Plussers verbinden en samen met relaties uit ons netwerk werken aan innovatieve en duurzame oplossingen met een positieve impact op de samenleving. Dat is misschien wel het meest onderscheidende element van Plus.

En voor wie overweegt lid van deze bijzondere club te worden: Als je op het punt staat de keuze te maken tussen vergelijkbare partijen en Plus, check dan of de dienstverlening en aanbod aansluit op jouw behoefte en denk aan jouw Plusser.

Eigenlijk heb je je keuze dan al gemaakt!